۲ پاسخ

دختر من تا یک ماهگی داشت دکتر دارو نداد گفت خودش با دفع کردن میاد پایین و آخرین بار 8بود یه شربت داد بهش دادم چون روز اومد پایین تموم شد دارو زیر یک ماهگی نمیدن بهش ...

تا دوماهگی زردی دارن بچه ها ولی مهم اینه چک کنی،ازمایش بده ببینی چقدر هست بالا نباید بره گرمی زیاد نخور و زیاد هم لباس تنش نکن

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی