۵ پاسخ

شربت سالبوتامول عالیه
بخور سرد هم خوبه

دو سه ماه خیلی زیاده حتما ببرش پیش متخصص ریه

داروگیاهی امتحان کن
چایی کوهی گل‌پنیرک عناب به دونه با نبات بجوشون ی شیشیه بده تا سینش نرم شه

دستگاه بخور خوبه و اسپری سالبوتامول مهدیم همینطور بود تو دوروز با اسپری خوب شد

دستگاه بخور بزار براش شربت پدی کاف بده

سوال های مرتبط