شربت سالبوتامول عالیه
بخور سرد هم خوبه
دو سه ماه خیلی زیاده حتما ببرش پیش متخصص ریه
داروگیاهی امتحان کن
چایی کوهی گلپنیرک عناب به دونه با نبات بجوشون ی شیشیه بده تا سینش نرم شه
دستگاه بخور خوبه و اسپری سالبوتامول مهدیم همینطور بود تو دوروز با اسپری خوب شد
دستگاه بخور بزار براش شربت پدی کاف بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.