بخاطر دندون و تحرک زیاد و کم اشتهایی
پسر منم همینه
تا یکم اضافه میکنه دوباره کم میشه همون ۱۱و نیم
خیلی وقتی همین وزن مونده
پسر منم به زور ۱۱ونیم شده بود تو ۲هفته شده ۱۱ .تواین سن اصلا وزن نمیگیرن دندونم درمیاره بعضی روزا اصلا نمیخوره
دختر منم 11 کیلو بود یک هفته مریض بود شد 10/300 😞
پسر منم همینه بردم دکتر گفت برا این سن طبیعیه چون زیاد تحرک دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.