۸ پاسخ

برنج نیم دانه ایرانی رو بشور بعد بزار یه ۱۲ساعت تا ۲۴ساعت تو اب بمونه چند بار ابش رو تو این مدت خالی کن تا هرچی سم هست از بین بره
بعد بریز تو یه ابکش یساعت ابش بره بعد پهنش کن رویه پارچه نخی یا تو سینی بزار خوب خشک شه
باید خشک خشک بشه وگرنه بد اسیاب میشه زود هم خراب میشه
بعد ک خوب خشک شد دوبار اسیاب کن بعد الک کن باید به نرمی ماسه بشه براهمین حتما باید الک کنی
اون درشتا هم ک رو الک باقی میمونه رو بریز تو یه شیشه بعد تو سوپش استفاده کن

خورده برنج میریزم تو دستگاه آسیاب میشه پودر

برنج خوب می‌شورم تمیز می آرم تا خوب خیس بشه بعد آبش میریزم بعد داخل اون سبدها آب برنج میگیرن داخل همون میریزم آبش کامل میریزه روش پارچه نخی خیلی نازک می‌زارم که میکروب گرد خاک روبرنج نشینه میزارم زیر آفتاب روزی دوسه بار برنج زیررو میکنم سه روز کاملن خشک میشه

برنج نیم دانه بگیر چندباربشور بریز روی یه پارچه کامل ک خشک شد آسیاب کن

برنج نیم دونه بگیر
بشورش
بریز رو یه پارچه تمیز خشک شه یه پارچه نازک هم بنداز روش الودگی نشینه روش هوا هم بخوره بهش
بعد که خشک شد آسیاب کن

برنج نیم دانه مرغوب بگیر،بشور،بریز رو یه پارچه خشک بشه،آسیاب کن

برنج نیمه رو آسیاب کن میشه آرد برنج بعد هم خواستی با الک صاف کن

بله بهتره

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی