قسمت گفتگو برای شما بازه؟ چرا برای من باز نیس؟
پی دی اف داد یهم
من۳۵ هفته بودن یکیشون ۲ کیلو یکیشونم۱۸۲۰ بودن
بعد برای یبوست شون چکار میکردین چون منم به دخترام میدم تادو روز سه روز شکمشون کار نمیکنه
پسر منم ۲۸ هفته دنیا اومد اپتامیل پری میدادم خیلی خوب بود
من برای دوقلو ها م تا ۲ماه و نیم پی دی اف میدادم عالی برای وزن گیری فقط اشکالش یبوست
ابتامیل پری مگه برای بچه های نارس نیس؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.