۲ پاسخ

من دیروز پیش سمیه عباس پور رفتم خدای من چقد این دکتر خوب و اروم و خوش برخورد بود قبلا اشتباه محض بود میرفتم حسامی و کلهری ولی عباس پور عالیه هم دقیق هم خانوم و مهربون صحبت میکنه با ادم توضیح میده

من امروز پیش دکتر کلهری رفتم اگر بخوای شمارشو دارم
کارشم که واقعا خوبه از قدیمیاست دیگه

سوال های مرتبط

مامان محمد و مهتا مامان محمد و مهتا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری