اره صدااا اومد😭💔
منم مسکن مهرآبادانم،دیشب صدانیومدولی امروزعصرصدااومد
سلام عزیزم ببخشید سوالم ب تاپیکت ربط نداره
من روز ۱۷بعد پاکی سونو فولیکول انجام دادم عکس سونمو میفرستم براتون
چون دوره پریودیم ۳۵روزه بود گفت روز ۱۷ام بیا برا فولیکول
کلا دوتا فولیکول داشتم یکیش ۱۰یکی۱۱
الا ی دو سه روز دیگ باید پریود بشم شدید زیرشکمم سمت راست و کمردرد دارم ممکنه با این فولیکول ها من باردار شده باشم؟؟؟؟
لعنت بهش گفته تهران با خاک یک سان میکنم گناه دارن
اما صدای هواپیما نمیدونم پهباد نمیدونم چیه میاد
ایشالله آتش بس بشه خدایااا
وای چقد حالم بد میشه بخدا
کجای آبادانی مامان نورا
نترس دختر ایشالله ک چیزی نمیشه
بوشهر فعلا ساکت ولی کنترل کن خودتو بچه استرست و میفهمه
خدا بهتون صبر بده نترسین
مشهد که ساکته فعلا
دور بود یا نزدیک
امروز خیلی ابادانو. زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.