دیشب طرف خونه مادرم اصلا جنگنده بالاسرمون بود قشنگ دور میزد
دیشب خو رگباری میزد فقط لعنتی ابادان خرمشهر هنوز سایه هشت سال جنگ روشه چی میزنی اخه نکبت کله زرد
دیشب خرمشهر بود الان میگن ذوالفقاری
😔😔😔😔😔
خدا لعنتشون کنه دیروز هم پنج صبح اینجا رو زد انشاالله که ب حق پنجتن تموم بشه این همه استرس
خدا خودت تمومش کن
حوالیه اروندکنار
کی آبادان زدن ؟
تازه میگن ذولفقاری
از دیشب گیر داده به آبادان 😢
روانی شدیم دیشب تاحالا😭🫠🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.