کجا وزنشو زدن؟؟

تصویر
۳ پاسخ

صفحه اخر نمودار وزنشه
خودتون سیمی کردین یا بود

تو صفحه های بعد باید نوشته نمودار وزن یه صفحه جدا داره

یه نمودار هست پشت اونجا علامت میزنن

سوال های مرتبط

مامان noora🦭 مامان noora🦭 ۱۷ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان 💕ela🩷ra💕 مامان 💕ela🩷ra💕 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری