پسرم ۸ سالشه و خیلی بد غذا چیکار کنم

تصویر
۷ پاسخ

هیچ چیزی رو به زور نده بهش نگو بیا بخور میوه رو پوست بگیر مثلا بزار جلو چشاش بگو این برای توئه
یا ناهارش رو بکش بزار رو میز بگو غذات رو میزه
خودش گشنه شد میاد میخوره
اگه به زور بدی بدتر میشه
اصلا نگو‌بیا سر سفره خودتون بشین با اشتها بخورین خودش راغب میشه میاد

اکثرا بچه ها توو این سن بدغذا میشن بعدا خود ب خود درست میشن‌‌‌ ‌...شربت زینک بده بهش

خواهر زاده های منم همینن بزرگه که ۱۴سالشه که خیلی بد غذاس عاشق نوشابس یعنی صب تا شب جز نوشابه چیزی نمیخوره

قد و وزنش چیه

خودت و همسرت بنشینید با اشتها و تعریف کردن از غذا بخورید
اگه تو نزدیکانتون بچه دارین بیارین خونتون اون بخوره که اینم به شوق اون بخوره
غذا هاشو جذاب درست کن منظورم اینه تزیین کن کودکانه
حتما بهش شربت لیکو زینک بده اشتهاشو عجیب باز میکنه

دختر منم خیلی بدغذاست

دختر منم 😩😩😩😩

سوال های مرتبط