۴ پاسخ

استرس نداشته باش
تقریبا تا ۱۲ میری اتاق عمل

وای عزیزم خداروشکر امروز دیگه بسلامتی نی نی توبغل میگیری خوشبحالت

نه گلم ۸ میرم

هنوز نی نی رو نیاوردی؟من چند دقیقه پیش ساعت رو نگاه کردم گفتم الان تو اتاق عملی

سوال های مرتبط