۶ پاسخ

سلام آبجی شما شیرخشک یارانه دارین

الان یک ساله ان میدم
قبلا میترسیدم بدم

من هفت ماهگی تقریبا

من از هفت نیم ماهگی دادم

منم میترسم بدم.

والا بچه های من نمیتونن یه ذره نون که بخورن میپره تو گلوشون بعد بالا میارن میترسم چیزی بدم دستشون

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۹ ماهگی