هروقت بخواد سیر بشه خودش ول میکنه و نمیخوره از خواب پا میشه یا مثلا چند ساعت بیداره دو سه پارت میخوره
دو سه ساعت یه بار
هر موقع بخواد..هر دو ساعت یا ۳ساعت یا یک ساعت حتی..بعضی موقع ک رفلاکسش اذیت میکنه هر یک ساعت شیرخشک میخوره..تو حالت عادی دو ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.