خواهراازکی ب دخترم غذابدم

۵ پاسخ

از شش ماه

۶ ماهگی

من ار چهارماهگی حریره بادام دادم کم کم فرنی بعد دیگ پوره و...

هنوز زود چخبر توخودتوتقویت کن ک شیریت زیادبش اینقدم پای اینتر نشنال نشین استرس بگیری

اگه وزن کم باشه دکتر. میگه از ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی