خیلی زوده من تازه ۲روز اونم با مشورت دکترش غذامیدم
وا
معلومه که نه
از ۶ ماهگی باید غذا بخورن
بعد واکسن ۶ ماهگی
اگ بچت میتونه گردنشو نگه داره و بشینه اره بش بده اگ نمیتونه اصلا
منم نمیدم هنوز دکتر گفته پایان ۵ ماه شروع کنم .ولی تو گهواره میبینم بیشتریا از ۴ ماهگی شروع کردن ضرر نداره اینقدر زود شروع کردن؟
از فرنی یا لعاب برنج شروع کن
ن کوچیکه بچه
از دو هفته دیگه شروع کن
ن عزیزم ، پایان ۶ ماهگی باید بدی ولی بازم بستگی به نظر پزشکت داره
نه عزیزم چهار ماهشه بچه شیش ماهگی ب زور غذارو هضم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.