۴ پاسخ

من هفته بعد میبرم گلم انشالله تا اونموقع باشه

برا دختر منم خیلی سخت بود

راستی به لطف خدا و اهل بیت خواهرش انقد خانومی کرد برخلاف هرشب،دیشب تاصبح خوابید۵-۶ساعت وشیر نخورد گذاشت داداشش توی بغل من بخوابه آروم بشه خیلی بیشتر اذیت نشه .خیلی وقت بود بچم توی بغلم نخوابیده بود مثل حسرت شده بود برام خودشم خیلی آروم تر از همیشه شد چون بغل منه ولی خداکنه هیچ زمان دیگه ای هم با حال بد نباشه

خداروشکر ک زد و تموم شد رفت بدن با بدن متفاوته عزیزم

سوال های مرتبط