۲ پاسخ

احتمالا زیاد خورده معدش ‌نتونست نگه داره چون رفلاکس از بعد تولد شروع میشه و تا چهار ماه نهایتا شیش ماه تموم میشه

اگه فقط همین یکباره احتمال زیاد خورده

سوال های مرتبط