۴ پاسخ

از موقعی که از بیمارستان اوردم و شیر دادم خداروشکر خیلی بهتره ولی هنوز سرفه های خلطیش هست و الانم صداش گرفته خلط اور و ضدسرفه هم میدم بیش از بیس روزه درگیره هنوز خوب نمیشه😔

عزیزان دکتر بردم شش روز بستری بود میکفتن بهش شیر نده شب اخری کلا بچه شل شد یخ کرد دیکه فرداش با رضایت خودم مرخصش کردم

ببر دکتر

فرنی نشاسته

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۱۷ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی