۷ پاسخ

کاش فقط ریختن جمع کردن بود
تو این وضعیت ادمی که بچه نداره مجرده سه هیچ جلوئه

خب چرا قاقا میدی که غذا نخوره!؟!؟؟؟؟

تنهانیستی 🤣

هعی خواهر دیشب ساعت ۳ خوابیدم صبی مادرم هی زنگ زنگ شوهرمم اومده بیدارم کرده دیگه نتونستم بخوابم

خدا واقعا دوستش داشته منم امروز صبح به دوستم گفتم خدا دوست داشته بچه دار نشدی میگه ناشکری نکن میگم‌ ناشکری نمیکنم حقیقته 😢🥺

یادم رفت ۸ بیدار شدم یک‌ساعت دیر گفتم و تازه شب موقع خوابیدن تا خوابم میگرفت یا انفجار بیدارم‌میکرد یا رستا😂🤣یعنی عملا تا صبح ۸.۹ بار پریدم از خواب

😅😅😅😅😅

سوال های مرتبط