خانوما باید پد سینه هم بخری یا لازم نیس

۲ پاسخ

من دارمش خیلی خوبه ، من پارچه ای گرفتم ولی فکر کنم یکبار مصرف بهتره باز نظر خودته اگه پارچه ای میگیری دو سه تا بگیر

به نظر من خوبه داشته باشی مخصوصا ازین یکبار مصرف ها
من سر زایمان قبلم به کارم اومد

سوال های مرتبط

مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری