۱۲ پاسخ

من یه دونه خریدم

واسه حمامش خوبه

من خریدم گاهی وقتا از کلاه بهتر تکون نمیخوره بعدم بعنوان دستمال صورت استفاده میکنم

منکه استفاده نمیکنم کلاه میپوشه راحتتره

یه دونه لازمه من یه دونه خریدم

من دوتا گرفتم گوش و گردنش گرم میمونه

من خریدم یدونه لازمه

الان بیشتر کلاه میپوشن

یدونه خریدم

روسری چرا؟کلاه میپوشه ديگه

الان که هوا گرمه لازم نیس حالا یه دونه برای احتیاط بگیر
الان ۳ روزه گلشن بدنیا اومده از بس هوا گرمه اصلا کلاه نذاشتیم سرش

من خریدم

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی