۷ پاسخ

من که سی روز دیگه زایمانمه

فقط به خدا باید توکل کرد بدون ترسیدن

این چته از کجا می‌دونه آخه ؟
نگران نباش عزیزم توکلت به خدا باشه شرایط برا هممون سخته ان شاءلله که هرچه زودتر شرایط عادی بشه و از این استرس ها خلاص بشیم

امروز دیدم گفته بودن نهایتن دو هفته دیگ طول میکشه نگران نباش انشالله تا اون موقع ک دنیا بیاد همه چی درست شده

ببین فکر نکنم زیاد طول بکشه شاید یه ماه طول بکشه ولی بیشتر بعیده.
امیدوارم کمتر باشه
چون که همین الآنم خیلی فشار اقتصادی به آمریکا وارد شد نفت و گاز خیلی بالا رفت قیمتش

ماهایی که زایمانمون نزدیکتر چی بگیم

من ده روز دیگ زایمانمهههه
دیشب به شوهرم میگم اگر قبول کنن بعد زایمان تو و مامانت مأوا رو بردارید برید خونه من خودم تنها بمونم بیمارستان نهایتش اینه شیر میدوشم میبرید براش

وای گلم الان ۲۱ هفته ای دعا کن من ماه دیگه زایمان همین طور موندم رو هوا حنی خونم اماده نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری