تب بچم 37ونیم زیر بغلش پاراکید چقد بدم بهش

۳ پاسخ

تب نیست این باید کنترل بشه نره بالا پاراکید اگه قطره شو داری ب اندازه وزنش اگه شربت دو برابر

فکر کنم باید شربت استا بدی نه قطره

دوبرابر وزنش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توماج مامان 
وجوجه مامان توماج مامان وجوجه هفته نوزدهم بارداری