۵ پاسخ

با قطره چکون آخه؟
بذار به قاشق عادت کنه
دختر من که انقدر بد دارو هست کلا از قطره چکون متنفره
از همون دور که قطره چکونو می بینه لباشو سفت می چسبونه به هم🤣

و بیسکوییت مادر هم آره خاصیتی نداره
توی سیری و وزن گیری تأثیر داره اما چیز مفیدی نداره

من بعضی وقتا میدم فقط همینو دوس داره

دختر منم غذا نمیخوره 😟 شیر هم کم میخوره سرلاک دادم اونم یه ذره خورد دیگه نخورد

چه اشکالی داره؟ بهش بده. هم سیر می کنه هم وزن دهی داره.

سرلاک نمیخوره؟ به نظر بهتر از بیسکوییته

سوال های مرتبط