۴ پاسخ

زیر بغلیه بهتره

من لیزری دارم راضیم ازش

خطای هردستگاه متفاوته
اما بهترین نوع همون جیوه ای ها هستن
حدود یکی دو دقیقه باید بزاری
اگه بچه آروم بیشتر بزار که خیالت راحت باشه دقیق بالا رفته

خب هر دو داری چه بهتر هر دو رو هم امتحان کن ببین یکی نشون میدن یا خطا داره

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی