۳ پاسخ

من همه واکسن های دخترم با سه چهارهفته تاخیر زدم از بس که هربار رفتم واکسن نبود نگران نباش

فقط هرکاری میکنی واکسن و ختنه پاشا حداقل یک هفته فاصله بده

واییی باهم نندازی ها ادیت میکنن نمیتونی به هردوتاشون برسی

سوال های مرتبط