از حالت تهوع دارم میمیرم تا کی ادامه داره؟

۴ پاسخ

من تا ماه نهم داشتم بستگی ب بدنت داره
دمیترون فقط موقع های خاص میخوردم ک مثلا قراره بریم مهمونی یا مهمون بیاد

دمیترون بخور عزیزم

بستگی داره برای من تا پایان ۶ ماهگی نشسته بودم دم دستشویی هرچی میخوردم پس میدادم همه چاق میشدن تو بارداری من تا ۶ ماهگی ۷ کیلو کم کردم هیچیم نتونستم بخورم از حالت تهوع شدید فقطم دمیترون یکم بهترش میکرد باعث میشد بالل نیارم ولی حالت تهوع رو داشتم

حس میکنم حداقل یه ماه ادامه داره ایران بدجور کینه داره بهشون این سری اون سری نیس

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ویکم بارداری