۳ پاسخ

شاید دلدرد باشه دختر من وقتی دلدرده زیر سینه گریه میکنه

اگر بچتون دردی چیزی نداره و داروی تلخی نخوردین یا گلو درد نیست بچه بگم . اگر با استرس و ترس و حس بد بچرو بغل بگیرید بچه نمیمونه تو بغلتون و گریه میکنه اگر میشه دوش بگیرید بوی بد ندین بعد با آرامش با حس خوب بدون استرس و ترس بچتون شیر بدین ببینید چطوریه . میدونم موقع ناراحتی و استرس بچه تو بغلمون نمیمونه مثل فرکانس بد عمل میکنه و اذیت میشه بچه .حتما این روش رو امتحان کنید

ازمنم همینطوره نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دلماه 🌙🫀 مامان دلماه 🌙🫀 ۱۶ ماهگی