صدای موشک فهمیدین زدن؟!😱😱😱

۷ پاسخ

میشه بگی کجارو زدن؟ 😢

کجا رو زدددددددن؟

کجاااااااا

وای چقد بد بووددد
از دیشب بدتر بود صداش

وای خیلیی بد بود بیچاره تهرانیا

دیگه واسه ما عادی شده ما نزدیک پایگاهیم
الان نمیزنه نگران میشیم😂😂😂😂😂😂

یا حسین😔🥲

سوال های مرتبط

مامان آرسین و نورسا مامان آرسین و نورسا ۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی