توی خواب هم نق نق میکنن و مینالن
پسر من اینجوریه
روی لب هاش همیشه حباب حباب و کف مانند میاد ، آب دهنش زیاد میریزه
همیشه انگار داره یه چیزی رو مزه مزه میکنه توی دهنش، مثل آدامس جویدن
خس خس سینه ، مخصوصا بعد از خوردن قطره آ-د یا بی بی کر که چربه، تشدید میشه خس خس
شیری که خورده میاد تا توی گلوش و یهو انگاری نفسش بند میاد واسه چند ثانیه و بعد قورتش میده 😢
بطور مول ادامس جوییدن
یهو رفلاکس میکنه بعد قورتش میده
خودت میفهمی صدای قورت دادن یا دهنشو مزه مزه میکنه چون شیر میاد تو گلوش
دختر من اب دهن زياد ميريزه و خوب شير نميخوره دکتر گفت يکم رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.