۳ پاسخ

والا من دخترم حالت سرما خوردگی داشت گلوش درد میکرد
سفکسیم ۱۰۰ شربت گرفتم براش هر ۱۲ ساعت ۲ سی‌سی میدم خوب شده

اکه ابریزش داره سیتریزین بده فقط شب بده خواب اوره

نی نی کلدمن میدم با نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی