۶ پاسخ

بچه منو بچه های دختر خالم و بچه های دوستم همه اینجوری شدن . البته بچه من سرفه های چرکی داشت و بینیش هم کیپ شده بود ‌.
الان داره دارو مصرف می‌کنه و خداروشکر داره بهتر میشه .

پسر منم یه مدت اینطوری شد دو سه هفته صداش گرفته دورگه بود نمیدونم از چی بود من آخرش به این نتیجه رسیدم مدلشه چون هیچ دلیل دیگه ای نداشت
الان بهتر شده خداروشکر

از دندون دراوردنه عزیزم

رفلاکسش خوب شده؟

پسر منم همین بود باید چرک خشک کن بخوره ازیترمایسین باید بخوره

تند تند شیر بده بلکه حنجرش نرم بشه
شاید زیاد جیغ میزنه با گریه می‌کنه بخاطر اون

سوال های مرتبط