۳ پاسخ

استرس میگیری جز بدتر شدن حالت چیزیم درست مکنی؟؟بیخیال هرچی خدا بخواد همونه نه مرگ دست ماس نه تولد زندگیتو بکن خودتو مشغول کن تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته مرگمون آمده باشه به هر نحوی میریم وقتشم نباشه هستیم

عزیزم من از تو بدترم بخداااا.
حالا پیام اومده که اونایی که معاف شدن باید برن مرز 😭
شوهرم معاف شده میبرنشون مرز 😭😭

استرس نداشته باش دیگه هرچی تو سرنوشتمون باشه اتفاق میفته چ میشه کرد من فقط استرس برا پسرم دارم همین خودم نووووچ

سوال های مرتبط