منکه بعد از نمیدونم چهار یا پنج ماه پریود شدم خیلی خوب بود نمیشد
منم کلا بعد زایمان پریود نشدم ای کاش بشم
فقط مراقب حاملگی باش که بدنت الان خیلی آماده است
فک کنم ما که هر ماه میشیم چی میکشیم 😐😐 پریود تو شیر دهی واقعا سخته
من دقیقا ۱۳ ماهگی دخترم شدم
البته دردش خیلییییی کمتر از قبل زایمان شده
کاچی درست کن بخور
خیلی دردتو کمتر میکنه عزیزم
آخه الان وقت اومدن بود پری خانوم 😆
آخی مسکن بخور و کیسه آبگرم بذار زهرا جان
تو چ شرایطی هم شدی 🫢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.