۳ پاسخ

فکر کنم الان دیگه دکتر بهت نامه برای انجام کارای دندون پزشکی میده

قرص بخور خب
چرک خشکن و استامینوفن

عزیزم منم دندون درد خیلی شدید داشتم. چندتا کار کردم بعدشم رفتم دکتر بدون بی حسی کشیدم خودمو راحت کردم. زردچوبه بذار روش یک عالمه زیاد بذار. یا اینکه آرد تفت بده بعد با یکم نمک قاطی کن بذار روش. اینا چند ساعت آروم میکنه ولی در نهایت باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری