خانوما من رفتم سونو تو سر بچه دوتا کیست بود انقدر گریه کردم دیگه مردم😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

پسر منم داشت منم کلی گریه میکردم و زار میزدم ولی بهت قول میدم تا سونوی بعدی رفع میشه
برای پسر منم رفع شد و صحیح و سلامت به دنیا اومد
نگران نباش

شنیدم این لکه ها و کیست ها برطرف میشه من خودمم بچم دوتا لکه تو قلبشه دکتر گفت اصن جا نگرانی نیست

خیلیییی شنیدم اینجا
گفتن رفع شده خیلی شایع هس
خودتو ناراحت نکن خیلی از بچها دارن

به منم گفت سرش کیست داره ولی خطرناک نیس
گفت یک ماه دیگ سونو بدم بازم

اصلاااا نگران نباش کاملا رفع میشه خیالت راحت

بچه منم تو انومای ۱۸ هفته که رفتم داشت
بعد دکترم ۲۴ هفته برام دوباره انومالی نوشت رفتم دیگه‌خوب شده بود نداشت
توی ۱۸ هفته معمولا پیش میاد جنین کیست داشته باشه بعد از بین میره

جذب میشه عزیزم اصلا نگران نباش

توسربچه منم کیست بود باداروخداروشکردفع شد

نه عزیزم نگران نباش به منم گفت
منم خیلی نگران بودم اما دکتر گفت تا هفته ۲۸ازبین میره درواقع کیست نیس رشد مغزه به صورت حباب دیذه میشع تو سونو

اینجا خیلیا گفتن رفع شده

نگرانی نداره استرس نگیر شنیدم میگن وقتی رشد می‌کنه جنین خودش می‌ره

سوال های مرتبط