۲ پاسخ

من‌وقتی پر خوری میکنم این طوری میشم

نمیدونم ولی من بعضی وقتا بعضی غذا ها از اول بارداری هر موقع می‌خوردم تهوع می‌گرفتم بالا میوردم الانم همینطورم البته تا ۶ ماه هروز بالا میوردم ولی بعدش بهتر شدم فقط بعضی غذا ها ک میخورم حالم بد می‌کنه مثه ماهی یعنی اینقدررر حالم بد میکنهه ازش متنفرم 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط