۶ پاسخ

خودسر چیزی استفاده نکن حتما از دکتر بپرس مخصوصا برا بچه

اره زیاده
۱۲۵ خوبه

آره برای پسرمن ۱۲۵ تبشو نمی‌آورد پایین

زیاده

زیاده

نه ۱۲۵
اگر وزنش ۱۵ یا بالاتر هست یکی و نصفی شیاف ۱۲۵
نصف هم باید از قد نصف کنید

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری