سلام خانم ها عدد بتا 1000خوبه به نظر تون

۶ پاسخ

آره عزیزم

منم چهار هفته و پنج روز رفتم ۱۵۰۰بود
همش استرس دارم قلبش تشکیل نشه😔

عالی

آره عزیزم فک میکنم خوب باشه من هفته پنجم بارداری رفتم بتا م دوهزار و پونصد بود

اره عزیزم
انشالله به سلامتی

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته نهم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۶ ماهگی