۱۲ پاسخ

ولا من واقعا ریدم دیگه واقعی میگم
از این جنگ ترس های که تو دلمه

من یکشنبه زایمانمه دوس داشتم بچم یک هفته دیگه میموند ولی بخاطر شرایطی که توش هستم نمیشه.... نگرانم نگران سلامتی خانوادم نگرانی سلامتی دخترم همسرم.... نگران ایندشم و گاهی ناراحت از اینکه چرا تو این شرایط دارم بدنیا میارمش ناراحتم که چرا بهترین روز زندگیم قراره انقد غمگین باشم و مضطرب فقط میخوام سر زایمانم دعا کنم جنگ تموم شه و دیگه هیچوقت جنگ نشه😭💔

من شنبه نوبتمه فردا شب باید بستری بشم از عمل نمیترسم از این اوضاع استرس دارم

من بدبخت آواره هم شدم باید سزارین کنم بیام خونه اقوام 😞😞😞

من یکشنبه نوبت سزارین دارم چقد روز شماری کردم این روز برسه الان میترسم برم بیمارستان

منم یکشنبه زایمان دارم آرومم عین خیالمم نیس این شرایط
فقط نمی‌دونم بااین سرماخوردگی چیکار کنم

من قرار بود ۱۰فرودین زایمان کنم ۹اسفند اورژانسی شدم😁

من ۲۰دوز دیگه سزارین دارم.خیلز این روزا استرس دارم کاش تموم شه این اوضاع

من یکشنبه زایمان دارم خیلی گریه کردم ولی باید قبول کنم تو این شرایط نی نی و بدنیا بیارم توکل به خدا انشالله همه چیز خوب پیش بره

دقیقا مثل من ، 25 اسفند زایمانم هست هم خوشحالم هم نگران 😟 خدا خودش بهمون رحم کنه

منم تا ی هفته دیگه زایمانمه

ای کاش زودتر دردم بگیره بچم بدنیا بیاد

من ۲۴اسفند وقت داده ولی میترسم میگم نکنه زوده ۳۸هفته کامل میشم

سوال های مرتبط