سلام.من بالای شکمم یه کم سفت شده و درد میکنه.طبیعیه

۱ پاسخ

کجاش دقیقا عزیزم
شماره دکترت رو نداری ب اورژانس زنگ بزن و راهنمایی بگیر

سوال های مرتبط

مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی