از نظر من خونه تکونی به داشتن و نداشتن عید و جنگ و... ربطی نداره...تمیزی به ادم حس خوب میده انرژی مثبت میده.منم تقریبا کارامو تموم کردم.خیلی سعی میکنم از اخبار دوری کنم از بحث دوری کنم ولی گاهی نمیشه دیگه
منم خونه تکونه ندارم امسال بو عید نمیاد
واقعیت اصلا حوصله خونه تکونی ندارم همش میگم امسال که عید نداریم😔
من قبل این جریانا اتاق رو تمیز کردم موند اشپزخونه دست و دلم نمیره..فقط یکم یخچال و داخل اجاق گازو تمیز کردم..کابینتا و قسمت قاشق و ...خیلی نامرتبن حال ندارم...خونمون پر بچه هست دیگه دست و دلم نمیره..البته خونه من نیستن خونه پدرشوهرمن ولی بچها هی گاه و بی گاه میان اینجا خونه رو بهم میریزن و میرن دیگه دست و دلم نمیره ب کار
والا من جنگ شروع شد شروع کردم هنوز آشپزی و حموم دستشویی حیاط مونده
من خیلی وقته دارم تمیزکاری میکنم چ تقریبا تموم شده
مونده پرده هارو بردم بیرون بشورن
دوتا قالی ۱۲متری حال هست که شوهرم خودش میشوره
احتمالا در کابینت هارو هم برچسب بزنیم
دستشویی و حمام هم باید کفشو درست کنیم .
جاروبرقی و گردگیری اینا هم که کار همیشه هست
منم تا قبل این اتفاقا کلی کار کرده بودم یکم مونده اما میگم بزار هرموقع جنگ تموم شد اونوقت بقیشو انجام میدم وگرنه جنگ باشه همون دستمال بکشم و جاروبرقی کلی همت کردم
من قبل از این جریانات، قصد داشتم، شروع کنم، اما متاسفانه الان فقط میتونم ب زور کارای روزمره رو انجام بدم، اصلا دست و دلم ب کار نمیره...
من اومدم خونه مامانم رشت
و فعلا نمیزارن برم خونه خودم ت ه ران
میگن بمون اینجا
کارام مونده
انشالله این وضعیت تموم شه زودتر بریم سر خونه زندگیمون
سلام عزيزم والا منم از شدت فكر و خيال افتادم به جون خونه و خونه تكوني بلكه يكم سرم گرم بشه و خسته شم بتونم بخوابم شبا اصلا خواب ندارم 😞
من قصد خونه تکونی ندارم همه جا تمیزز و مرتبه..فقط باید لباس اضافی هامو جدا کنم بدم بره .مال دخترمو جداکردم .در نهایت یه گردگیری جاروبرقی کنم و من بریزم تو سرویس ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.