۵ پاسخ

من انتی دوازده وهفته و۳روززفتم گفتم دکترمیشه جنسیتشم ببینی نگاه کردگفت احتمالاپسره چندروزپیش رفتم صددرصدی گفت پسر

من 13 هفته ان تی رفتم کاملا سونو نوشته لحظه اخر گفتم ببخشید معلوم نیمشه جنستش گفت احتمالا 70 درصد دختر 18 رفتم گفت دختر

بدون تعارف سوال كن حقته بدوني دكتر من خودش جز ب جز بچه رو ك چك ميكنه ميگه بهم ك مثلا اين مغزشه اين اندازه چشاشه اين اندازه روتا ساق پاشه حتي كف پاهاشم نشونم ميده
شما حقته جزييات بچت.و بدوني
ولي تو ان تي بچه من مشخص نشد چيه تو انومالي و قبلترش تو سلفري مشخص شد جنسيتش هرچيه انشالا ب سلامتي بغلش بگيري❤️

بپرس اگه کارش خوب باشه بهت میگه با احتمال
اگه نه که میگه مشخص نیست

بهشون بگو جنسیتش معلوم ؟
اگ معلوم باشه ک بهت میگن نباشه بهت میکن فلن معلوم نیس دیک

سوال های مرتبط

مامان خدایا شکرت مامان خدایا شکرت هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری