واییی سهاام دیشب اینجوری بود
رفلاکس داره مامانی .وقتی اسید معدشون میزنه بالا دوست دارن با یه چیزی کمش کنن مثل یه خورده شیر یا مکیدن پستونک.از دوازده شب هم شروع میشه تا شش صبح اوج رفلاکس .گریپ میکسچر تشدید میکنه رفلاکسو شبا نده .به شکم بخوابونیش آروم تر میخوابه
پسر منم دیشب خیلی بیتاب بود فک کنم لثه هاش میخاره یا هم گرمشه
وای اره پسر مکمهفت ماهش یگس سب چهار صب بلند میش گریه کنم غلط میرنه
دقیقاا عین دختر مننن🥲😭چشام داره از بیخوابی میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.