نتیجه آزمایش گلوکزبارداری موببینبدچظوره

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم جوابش چند روزه اماده شد

همشون عالی فقط سه ساعتت خیلیییی پایینه اف قند داری نزار قندت بیوفته خرمایی چیزی بخور

قندت خوبه ولی سه ساعتت پایینه نزار انقد معدەت خالی باشه
کم خونی هم داری

اینم صفحه بعد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱۲ ماهگی
مامان فسقل🐣 مامان فسقل🐣 ۶ ماهگی
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری