۵ پاسخ

من هنوز به همه طرف میخوابم 18هفتم

از 16,هفته به بعد دیگه نباید به کمر خوابید

منم هفته 10 هستم ولی چیزی حس نمیکنم تا 13هفته مشکلی ندارع

از ۳ ماهه ی دوم باید به پهلو بخوابی الان ازادی، اگه خونتون فرنگی داری استفاده کن خیلی راحت تره من ازوقتی باردارم استفاده میکنم، اگه ایرانی داری هم مشکلی نداره فقط ماه‌های اخر ممکنه اذیت شی فشار میاره

هنوز میتونی به کمر بخوابی، دستشویی هم اگه خودت اوکی مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هشتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری