من هنوز به همه طرف میخوابم 18هفتم
از 16,هفته به بعد دیگه نباید به کمر خوابید
منم هفته 10 هستم ولی چیزی حس نمیکنم تا 13هفته مشکلی ندارع
از ۳ ماهه ی دوم باید به پهلو بخوابی الان ازادی، اگه خونتون فرنگی داری استفاده کن خیلی راحت تره من ازوقتی باردارم استفاده میکنم، اگه ایرانی داری هم مشکلی نداره فقط ماههای اخر ممکنه اذیت شی فشار میاره
هنوز میتونی به کمر بخوابی، دستشویی هم اگه خودت اوکی مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.