۵ پاسخ

برای من داپلر نوشته

من بخاطرشرایط از تهران اومدم شهرستان پیش مامانم نمیدونم چکارکنم دکتر خودمم گفت فعلا نامه سزارین نمیتونم بدم

منم 36هفتم بچم بریچ بود گفت بیا ببینم چرخیده یانه بنظرتون برم یاصبرکنم یک هفته دیگه برم

سونو اخر هستش

فکر کنم سونو آخر وزن جنین و موقعیتش اینا چک میکنن

سوال های مرتبط

مامان تـــیــارا👼💖 مامان تـــیــارا👼💖 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی