برای من داپلر نوشته
من بخاطرشرایط از تهران اومدم شهرستان پیش مامانم نمیدونم چکارکنم دکتر خودمم گفت فعلا نامه سزارین نمیتونم بدم
منم 36هفتم بچم بریچ بود گفت بیا ببینم چرخیده یانه بنظرتون برم یاصبرکنم یک هفته دیگه برم
سونو اخر هستش
فکر کنم سونو آخر وزن جنین و موقعیتش اینا چک میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.