۹ پاسخ

خاصیتی نداره برا چی بدی

از همین الان توشیرش حل کن

اگه خورده مشکلی نداشته عیبی نداره ولی ندی بهتره چون افزودنی داره مواد نگهدارنده داره جاش با تخم و آرد گندم پنکیک درست کن شبیه پتی پور برش بده بهش بده خواستی نارنجیش کن با هویج پخته شده خمیر دربیار یا سبز با کدوسبز هم چیز الکی ندادی هم خاصیت داره بچه عادت می‌کنه به غذا و خوراکی خونگی مقوی

خاصیتی نداره

قند داره براش خوب نیست تا زیر یک سال
کلا چیز مفیدی نداره که بخوای بهش بدی

وا میدی همونجوری بده دیگه
چرا تو آب حل کنی ؟😐

بیسکوییت نستله بگیر از فروشگاها برای نوزاده قند نداره از ۷ ماه و نیم میتونی بدی گاهی دکتر بهم گفت

والا من چند روز پیش داشتم میخوردم دخترم خیلی بهونه گرفت یکی دادم دستش سر گرم شد یه دو تیکه کوچولو هم خودش خورد بعد اونم یکی دوبار دادم بهش چیزی نشد

تو آب میخام حل کنم و بدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی