از هفته ۱۸ ب بعد چ مکمل هایی باید بخوریم

۴ پاسخ

اهن ...مولتی ..کلسیم.. د۳
به من اینا رو داد کفت از ۱۴ هفته تا بعد زایمان

من دکترم کلا قرص های خوب مینویسه خارجی بیشتر بهم پیام بده عکساشو بفرستم

‌واای چطور میخورید من ک دکترم نوشت برام گرفتم خیلیم گرون شدن ولی الان اصلا نمیتونم بخورم

به من یه مکمل کامل داده + اهن و منیزیوم و کلسیم

سوال های مرتبط

مامان ندیم مامان ندیم هفته سی‌وششم بارداری
مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری