۴ پاسخ

منم مث شما چندروزه خیلی درددارم دوروزه هم خونریزی دارم رفتم دکتر بهم سونو وازمایش داده آخر هفته هیچکی نیس

مال منم میگیره میگن طبیعیه

منم تو این هفته اینجوریم الان دو روزه ک شکمم درد میکنه میخوام‌پاشم پهلو ب پهل. شمو اینا دکترمم یکشنبه میاد منم ترسیدم فک کردم طول سرویکسم اومده پایین ولی من جفتم‌پایین نیست

من جفتم پایین بود دکتر میگفت ربط داره ولی جفتمم که رفت بالا باز مثلا سمت چپم درد میکرد یا زیر شکمم موقع بلند شدن یا خم شدن که گفت مال رحمت داره جا باز میکنه اما اگر دردا اریت کننده هستن برو زایشگاه چکت کنن

سوال های مرتبط